Wszystko od nowa!

Hejcia!
Tutaj Coco, bo kto inny ;D 
Dawno nie pisałam, bo w wakacje nigdy nie mam weny :/ Lecz przez cały wolny czas rozmyślałam nad blogiem; co z nim zrobić. Najpierw jak widzicie, zrobiłam przerwę. Przez tą przerwę myślałam o blogu, oraz o zmianie. nie chciałam zakładać nowego bloga, więc postanowiłam że zostanę na tym ;D tak też zrobiłam! jedzaszły tu duże zmiany. Usunęłam wszystkie posty, oprócz ostatniego i pierwszego (Pozmieniłam w nim tekst) ponieważ ku mojemu zdziwieniu, w ostatnim było 140 wyświetleń, a post nie był zły; a w pierwszym ponad 200 ;O Woah
Ale teraz na tym blogu spróbuje nie pisać takich bezsensownych postów. I będę chiała pisać z sensem.
Mam nadzieję że teraz będę na tym blogu atywna, tak jak wy!
Ogólnie dziękuje Wam za to, bo już prawie 3000 wyś! na początku wakacji było 2000 <3 dziękuje! 
Mam do Was malutką prośbę. Chcę abyście napisali mi w kometarzu jakieś tematy na posty, bo chcę niedługo napisać notkę, ale nie mam pomysłu :) 
Papa!


 Pozdrawiam Coco <3

Komentarze

  1. Super że znowu będziesz pisać<3

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzę, że po przerwie jest motywacja :D! Co do postów to raczej powinnaś sama wymyślać tematy bo rzadko kiedy czytelnicy wiedzą co dokładnie chcieliby przeczytać xd. Oczywiście sesje, posty tematyczne - co sądzisz na jakiś temat itp, coś o sobie, swojej kolekcji ;3?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy z powrotem! Widzę, że ostatnio nie tylko ja po dłuższej przerwie wróciłam ^^
    Trzymam kciuki i powodzenia ♥
    Co do postów - zgadzam się z Karmel, ale z drugiej strony dokładnie wiem o czym mówisz, też nie raz mam problem z pomysłami ^^"
    Co ja zawsze chętnie zobaczę? DIY, coś o Tobie, Twoich LPSach i początkach z blogowaniem czy z kolekcjonowaniem ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Informacje!

Zdjęcia!

Zaczynam swoją przygodę!